søndag den 29. juni 2003

Cykelruten som jeg husker den i store træk, indtegnet med sort streg på kortet.
Turen blev på ca. 2500 kilometer og fik Sundsvall som det nordligste punkt, inden turen gik i retning mod Danmark.
Turbeskrivelsen er gengivet fra de postkort jeg sendte hjem, suppleret med enkelte kommentarer som jeg husker fra dagene omkring.
Mange oplevelser er ikke med, da jeg ikke kan placere dem præcist efter de syv år der nu er gået siden turen.
Jeg har valgt at holde mig til de få ting jeg fik skrevet på postkortene. Jeg havde ikke kamera med på turen, derfor har jeg affotograferet kortene og brugt dem som billeder til de forskellige indlæg.
Vil man læse turen fra start, er man nødt til at starte bagfra i indlæggende. Bloggen er desværre fast indstillet til at vise de seneste indlæg først...............