onsdag den 4. juni 2003

"Hej derhjemme.
I nat har det regnet, men i dag blev det hurtigt solrigt, men også meget lummert.
Ved middagstid mødte jeg et dansk par som har hus i området, så det blev dagens middagsunderholdning.
Ellers har dagen indtil nu, med 65 km. kørt, været ret streng med mange bakker, så jeg kommer nok ikke så meget længere i dag.
Håber i har det godt derhjemme!"

Jeg havde en idé om at Munkfors var en smuk by med en stor elv brusende gennem byen. Jeg forventede meget på grund af bynavnet!
Men jeg kom i stedet til at mindes byen på grund af et pludseligt opstået maveonde, der nær havde fået mig til at skide i bukserne i et supermarked! Heldigvis nåede jeg lige nøjagtig hen på et toilet på en tankstation ved siden af; fik lavet en masse tyndt, og skyndte mig ud af byen igen og fik dermed intet set ;)
Jeg var til gengæld glad for at være ude på landevejen igen, med mulighed for at flygte ind mellem træerne, hvis "noget" igen skulle presse sig på :)