søndag den 1. juni 2003

Langturen på cykel var en gammel drøm der blev opfyldt!
I dagene op til cykelturen, har jeg været på laksefisketur ved Berby i Norge med Kim, hans familie og William.
Vi havde min cykel, trailer samt diverse grej med i bilen. Planen var at sætte mig af ved Kornsjö ved den svensk/norske grænse, hvorefter de andre kørte hjem til Danmark.
Jeg skrev ikke dagbog på turen og tog heller ikke billeder, men sendte et postkort hjem af og til.
De følgende indlæg fra turen er afskrivninger af det, som jeg skrev dengang, og billederne er affotograferinger af de tilhørende postkort.

"Det er dejligt vejr heroppe.
Vi har været ude at gå på klipperne og sejlet på søen og elven. Kim og jeg har fisket og fanget en del gedder.
I morgen bliver jeg sendt afsted, og de andre tager hjem"